Uwielbiam ♥

niedziela, 4 grudnia 2011

;d

Siemcia. ; dd Dzisiaj troche późno bo miałam dzień zajęty byłam w kinie z kuzynem i mała kuzynka na jakiejs jebanej bajce ale okej. No a więc teraz na temat bloga w wczesniejszej notce napotkałamz e zmienie tematyke bloga a więc w tym momencie postanawiam ze teraz beda dodawane zdjecia site model a do nich krótkie opisy na gadu czy gdziesobie bedzie chcieli od czasu do czasu dodam jakąs notke z stylizacją. Dziekuje i sorki. Mam nadzieje zeta zmiana nikomu nie zaszkodzi a więcej pomoze. ; d
A teraz mini outfit o ile teraz to tym mozna nazwać. : DDD

bardzo mi przykro, ale nie zasłużyłeś na 'Ty' z wielkiej litery.



Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać .  


Codziennie kładąc się spać, wypowiadam głośno dobranoc w nadziei, że mimo tylu kilometrów i tak je usłyszy. :**


Kiedy ogarnia mnie rozpacz , mam ochotę rzucić to wszystko , wyjść , pobiec przed siebie , donikąd


im więcej myślę tym bardziej nie wiem o co mi chodzi


`wziął krzesło i siedzi w mojej głowie .. cwaniak jeden . < 3


Chciałabym zatrzymać czas , kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz . 


nie wierzycie w bajki? przecież każda z was może być śnieżką i mieć swoich 7 pajaców... znaczy się krasnali.



Dziękuje dzisiaj na tyle. Następna notka za ?? Y jesli chcecie to piszcie w komach bede częsciej takie notki dodawać. : ** Paaa < 3

3 komentarze:

  1. Co to kurwa jest? w gumy sobie lecisz? miał być nowy outffit z nowej sesji z TWOJEJ sesji.Za jeszcze jedno kłamstwo usuniemy bloga, a i za kare na następny raz ma być 2 razy więcej twoich zdjęć. Z poważaniem oddany fan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddany fanie. Usuwajcie sobie bloga jak chcecie ja tam czasu na zdjecia nie mam sorr. ; d

    OdpowiedzUsuń