Uwielbiam ♥

niedziela, 13 listopada 2011

I pray that with the extinguishing of a cigarette, expired or feeling for you.

Siemka. : ** Dzisiaj mija tydzień od kąd kiedy odnowiłam swojego bloga i z dumą patrze na siebie bo jeszcze mi sie nie znudziło. Jak to sie mowi pierwsze koty za płoty mam już za sobą pierwszy tydzien i oby tak dalej,. Staram sie jak moge i mam nadzieje ze cos mi z tego wyjdzie a jak nie to trudno raz sie żyje. ; d
A teraz mini outfit,:

Koszula / Shirt - ` . local shop .
Bluzka / Blouse - ` . H&M .
Jeansy / Jeansy - ` . local shop .
Buty / Boots - ` . Deichmann .



Chciałam jeszcze ogłasić ze u niej -- > http://joanna-palej.blogspot.com/
Jest konkurs . Zapraszam was byście sie zapisali zasady są bardzo proste to nic trudnego a są naprawde fajne nagrody. Ja już to zrobiłąm teraz czas na was. Zapraszam .

5 komentarzy: