Uwielbiam ♥

niedziela, 6 listopada 2011

You know how hard it is to rebuild what has practically no?

Hej. Postanowiłam powrócić na bloga. Chęc mnie taka wzieła i jestem na nowo. Na początku mialam ogolnie założyć nowego a tego skasować ale stwierdziłam ze jak mam juz ten to na tym bede dalej funkcjonować. Notki postaram sie dodawać co tydzien. Dokładnie co niedziele. Zdjęcia moze nie bedą znakomitej jakosci bo robie je przez własny tele. ; d Blog bedzie prowadzony z tematyką o modzie ale czasami równiez takie zwykłe najzwyklejsze od serducha. Nie wiem jak teraz mi wyjdzie z tym blogiem ale postaram sie zeby coś wyszlo. Odwiedzajcie , kometujcie i dodawajcie do obserwowanych mojego bloga. Odemnie to juz chyba tyle teraz taki malutki Outfit. :


Stylizacja jest taka mini jesienna.

Kurtka / Jacket - ` local shop .
Spodnie / Pants - ` local shop .
Bluzka / Blouse - ` local shop .
Buty / Boots - ` local shop .

30 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci za komentarz, jest mi bardzo miło, obserwuję i liczę na to samo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ale ja nie interesuje się modą wolę sporty

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blogasek ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahha znów założyłaś bloga? : >>>>>>>

    /ej...ty wiesz co to znaczy 'sh'?/ < 33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w ponownym prowadzeniu bloga ; D
    Ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz!!!;)
    Super blog!!!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w ponownym pisaniu blogaska :)

    Obserwuję i liczę na to samo

    x-dreams-come-true-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość super, spodnie podobają mi się najbardziej:)
    zapraszam Cię na mój blog ze słodką biżuterią mojego autorstwa, może coś wpadnie Ci w oko?

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia.;d
    Mam podobną kurtkę.
    Zapraszam do obserwowania ja już to zrobiłam.;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz ;D Oczywiście dodaję do obserwowanych ;))
    Świetny Outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka ma świetny kolor i lubię spodnie - haremki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz ~(^,^~)
    nie było ci zimno w takiej krótkiej kurtce?

    OdpowiedzUsuń
  13. mhm XD
    dzięki ^^
    miałas kiedyś konto na poszkole.pl ?

    OdpowiedzUsuń
  14. wiedziałam! :D
    poznałam po poszkolowej czcionce i literce na avku :3

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za odwiedziny i komentarz ;)
    + dołączam do obserwatorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D
    Obserwuję.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam troszke podobna kurteczke ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ba :3
    ale musze przyznać, że na poszkole poznałam większość zajebistych ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no ślicznie :)
    zapraszam do mnie- DENZEE.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boska Boska Boska! 3 słowa które idealnie charakteryzują tą idealną dziewczynę x3

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny blog :) Zapraszam do siebie http://anylkaa-pokochajmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog rewelacja ;** Zapraszam do siebie http://pepsi-nacpana-marzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń